Τρίτη 1 Ιουλίου 2014

Εμπειρίες απο το «blogging» στο μάθημα των Θρησκευτικών, Γιώργου Τσεκούρα »


Κλείνοντας κι επίσημα σήμερα η φετινή σχολική χρονιά είμαι γεμάτος από εμπειρίες : ευχάριστες και άσχημες. Στις ευχάριστες αλλά συνάμα κι ενδιαφέρουσες  εμπειρίες μου συγκαταλέγεται και η δημιουργική διαδικασία που υλοποιούσαμε αυτή την χρονιά στο μάθημα των Θρησκευτικών, το blogging. Τώρα, δεν θα αναλύσω τι είναι το blogging (καθώς έχουν ήδη προαναφερθεί σπουδαία λόγια και είχε γίνει ειδική  εκδήλωση επί του θέματος από τον θεολόγο του σχολείου μας, κ. Γιώργο Καπετανάκη) αλλά θα  εκφράσω την προσωπική μου εμπειρία.
Προσωπικά η ηλεκτρονική διαδικασία του blogging ήταν για εμένα μια πολύ ευχάριστη, δημιουργική και σπουδαία εργασία. Θεωρώ ότι είναι πολύ σημαντικο οι εργασίες που δημιουργείς να μπορείς να τις αναρτήσεις κάπου ώστε μέσω αυτής να ενημερωθεί, να μάθει και να ψυχαγωγηθεί και κάποιος άλλος .  Επίσης, αυτή η διαδικασία προσέφερε  ζωντάνια, αμεσότητα και γενικά  ενδιαφέρον  στο μάθημα των Θρησκευτικών, το οποίο δυστυχώς στις μερες είναι πολύ περιφρονημένο και παρεξημένο μάθημα από πολύ  μεγάλο ποσοστό μαθητών. Χαρακτηριστικό παράδειγμα, είναι το εξής γεγονός : όταν ενημέρωσα κάποιους συγγενείς μου για την εν λόγω διαδικασία στην αρχη παραξενεύτηκαν που γίνεται στο συγκεκριμένο μάθημα , λόγω της φύσης του, αλλά μόλις τους πληροφόρησα περισσότερο ενθουσιάστηκαν και χάρηκαν που η εκπαίδευση προοδεύει !
Ολοκληρώνοντας, εύχομαι να συνεχιστεί το blogging και στην ερχόμενη σχολική χρονιά και σε αλλά μαθήματα, όχι μόνο στα Θρησκευτικά ώστε το ενδιαφέρον και η κινητοποιήση των μαθητών για τα μαθήματα του σχολείου να αυξηθεί,  γεγονός με σημαντικότατα αποτελέσματα στην σχέση μεταξύ μαθητών -σχολείου   και κατ' επέκταση ,με σημαντικότατα αποτελεσματα, στην εκπαίδευση.
 Γιώργος Τσεκούρας
Αναδημοσίευση: http://blogs.sch.gr/gkapetanak/

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου