Τρίτη 5 Οκτωβρίου 2021

Η μεταμορφωτική δύναμη της προσευχής

Α' ΛΥΚΕΙΟΥ - Εργασίες μαθητών ΤΜΗΜΑ Α2/ Σχολικό έτος 2021/22

ΘΕΜΑΤΙΚΗ ΕΝΟΤΗΤΑ 1 ΟΡΘΟΔΟΞΗ ΠΙΣΤΗ ΚΑΙ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ 

1.3 Η μεταμορφωτική δύναμη της προσευχής στη Ορθόδοξη χριστιανική παράδοση.

Παρακολουθώντας το παρακάτω βίντεο: Οι προσευχές των ναυτικών

 https://www.youtube.com/watch?v=DI5qu1Ioiss 

απαντήστε στα ερωτήματα:

Γιατί προσεύχονται οι άνθρωποι;

 Εάν είχες την ανάγκη να προσευχηθείς τι θα περιλάμβανε η προσευχή σου:


- Η προσευχή είναι η δύναμη της χριστιανικής πίστης. Με την προσευχή ο άνθρωπος νιώθει πιο κοντά στον Θεό. Επικοινωνεί μαζί του, νιώθει ασφάλεια, αισθάνεται ότι η προσευχή είναι το κλειδί της πόρτας του σπιτιού του.  Στην δική μου προσευχή παρακαλώ τον Θεό για την υγεία όλων των ανθρώπων, για την αγάπη στους συνανθρώπους και για ειρήνη σε όλη την γη. Τον ευχαριστώ που με ευλόγησε με το δώρο της ζωής.  

 - Οι άνθρωποι προσεύχονται γιατί νιώθουν ευγνώμονες, πιστεύουν ότι η Παναγία θα τους βοηθήσει κυρίως σε επαγγελματικά και σε ζητήματα υγείας.  Ότι η Παναγία θα τους προστατέψει όταν νιώθουν αβοήθητοι. Στη προσευχή θα ζητούσα από τον Θεό να έχουμε όλοι την υγεία μας.

 - Οι άνθρωποι τις περισσότερες φορές προσεύχονται για να ζητήσουν βοήθεια ή και συγχώρεση από τον Θεό. Νιώθουν την ανάγκη της επικοινωνίας με τον Θεό είτε σε καθημερινή βάση είτε σε κάποια δύσκολη περίοδο ή κατάσταση της ζωής τους.  Εάν είχα την ανάγκη να προσευχηθώ ή τις φορές που το έχω κάνει, ζήτησα προστασία για τους ανθρώπους που αγαπάω και για αυτούς που δεν συμπαθώ ακόμα και αν δεν το εννοούσα πλήρως. Επίσης ευχαρίστησα τον Θεό για ότι καλό έχω στην ζωή μου και ζήτησα προστασία και υγεία από πράγματα που θα δυσκολέψουν την ζωή των ανθρώπων που θέλω να είναι καλά. 


- Για να είμαι υγιής, να μου δώσει κουράγιο, για να μιλήσω και να επικοινωνήσω με τους παππούδες μου, οι οποίοι δεν βρίσκονται στη ζωή, να ζητήσω συγχώρεση για κάτι κακό που έκανα.

- Οι άνθρωποι προσεύχονται για να ευχαριστήσουν ή να ζητήσουν συγχώρεση από τον Θεό.
Θα προσευχόμουν για να τον ευχαριστήσω ή για βοήθεια.

- Προσεύχονται για να έρθουν σε επαφή με τον Θεό, να τον παρακαλέσουν να βοηθήσει ή αυτούς ή κάποιον συνάνθρωπό τους και τέλος για να τον ευχαριστήσουν για όλα τα αγαθά που τους έχει προσφέρει.
Θα περιλάμβανε αρχικά ευχαριστίες και σε δεύτερη μεριά να τον παρακαλέσω να βοηθήσει εμένα ή κάποιον εν Χριστώ αδελφό μου.

- Οι άνθρωποι προσεύχονται για να έρθουν σε επαφή με τον Θεό, για να ηρεμήσουν μετά από μια αγχωτική μέρα ή για να λύσουν τα προβλήματά τους.
Στην προσευχή μου θα ζητούσα υγεία και την επίλυση ενός σημαντικού προβλήματος.

- Οι άνθρωποι  προσεύχονται γιατί με την προσευχή έρχονται πιο κοντά στον Χριστό. Η προσευχή μας ηρεμεί, μας κάνει να νιώθουμε ψυχικά γεμάτοι. Με την προσευχή επικοινωνούμε με τον Χριστό, τον ευχαριστούμε ή ζητάμε την βοήθειά του.
Αν είχα την ανάγκη να προσευχηθώ, η προσευχή μου θα είχε την μορφή παράκλησης αλλά και ευγνωμοσύνης, καθώς ο Θεός δεν μας αφήνει ποτέ και είναι πάντα δίπλα μας στις δύσκολες στιγμές  της ζωής μου. Προσεύχομαι για την υγεία και την σωτηρία όλου του κόσμου. 

- Οι άνθρωποι προσεύχονται γιατί νιώθουν ευγνωμοσύνη, πιστεύουν ότι με αυτό τον τρόπο ανταποδίδουν στον Θεό το καλό που τους έχει κάνει.  Θα προσευχόμουν να έχω κοντά τους συγγενείς μου για όσο το δυνατόν περισσότερο, γιατί έχω να μάθω πολλά από αυτούς.

- Οι άνθρωποι προσεύχονται για διάφορους λόγους όπως:  για να φύγει ένα κακό που έχει βρει την οικογένειά τους, για να γιατρευτεί ένας συγγενής/φίλος για να αποχτήσουν ένα νέο μέλος στην οικογένεια κλπ.   Εγώ προσωπικά θα έκανα κάποια προσευχή μόνο για κάποιο πολύ σημαντικό λόγο που μπορεί να έχει καταστροφικά αποτελέσματα για μένα αλλά και τους δικούς μου.

- Οι άνθρωποι προσεύχονται γιατί θέλουν να αισθάνονται ότι ακόμη και αν είναι σωματικά μόνοι τους κάποιος τους ακούει και τους βοηθάει.  Θα ήταν σίγουρα μια ευχαρίστηση προς τον Θεό για την υγεία που μου προσφέρει.

- Οι άνθρωποι προσεύχονται όταν νιώθουν αβοήθητοι ή θέλουν να "προστατευτούν" από το κακό με την βοήθεια του Κυρίου. Εγώ θα είχα την ανάγκη να προσευχηθώ, να νιώσω την επικοινωνία με τον Θεό, να προσευχηθώ για ένα καλό μέλλον και τον ευχαριστώ για ότι μου έχει προσφέρει.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...