Σάββατο, 6 Ιουλίου 2013

9ο SCHOOLWAVE FESTIVAL ΜΕ GUEST ΣΥΓΚΡΟΤΗΜΑ ΚΑΙ ΜΕ ΚΡΙΤΗ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΙΚΩΝ ΣΥΓΚΡΟΤΗΜΑΤΩΝ ΠΟΥ ΥΠΟΣΤΗΡΙΖΟΥΝ ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΤΗ ΦΙΛΟΣΟΦΙΑ ΤΟΥ ΝΕΟΣΑΤΑΝΙΣΜΟΥ



 

Προσοχή. Διαθέτει εξαιρετικά βλάσφημες φωτογραφίες. Ο μόνος λόγος παρουσίασής των, είναι απλώς το να γίνει γνωστή, με τι είδους παραστάσεις δεκάδες χιλιάδες παιδιά, τρέφονται και τροφοδοτούνται συστηματικά (ιδίως εκείνα που ακούνε τα ακραία παρακλάδια της metal μουσικής thrash, death και black metal). Όπως ο ιατρός αναγκαστικά πρέπει να γνωρίζει όλες τις πτυχές μιας αρρώστιας, ενός νοσήματος για να προσφέρει την καλύτερη δυνατή θεραπεία, έτσι και στο θεραπευτικό χώρο της αντιαιρετικής δράσεως αν αγνοείς με τί έχεις να κάνεις ορισμένες φορές δίνεις ακατάλληλη και ανεπαρκή αγωγή με αποτέλεσμα να μην υπάρχει πραγματική αποκατάσταση της υγείας και να ταλαιπωρείται έτσι περισσότερο δραματικά ο αδελφός.

“Όπως τα τελευταία 8 χρόνια, έτσι και φέτος θα τους περιμένει μια 
μεγάλη σκηνή, ένας άψογος τεχνικός εξοπλισμός και μια ομάδα τεχνικών που θα τους φερθεί με τον ίδιο σεβασμό που θα φερόταν σε έναν επαγγελματία καλλιτέχνη. Αυτή είναι η φιλοσοφία που έκανε τοSchoolwaveτο πιο επιτυχημένο φεστιβάλ στο είδος του στην Ευρώπη. Εκατοντάδες μπάντες έχουν περάσει από την σκηνή του και χιλιάδες  παιδιά τις έχουν χειροκροτήσει. Η μουσική είναι μόνο η αφορμή. Όπως λένε οιIndieatoms, ένα από τα συγκροτήματα του φετινούSchoolwave, "για τη νέα γενιά η μουσική είναι ο μόνος αληθινός κώδικας επικοινωνίας. Οι λέξεις έχουν χάσει πια το νόημά τους, τις ξεφτιλίσανε οι δημοσιογράφοι και οι πολιτικοί" 

Στο τέλος κάθε βραδιάς, μετά τα μαθητικά και φοιτητικά συγκροτήματα, θα εμφανιστούν οιThe Burger Project(5/7), οιSuicidal Angels(6/7)και ο Κωστής Μαραβέγιας(7/7). Θα υπάρξουν και έκτακτες συμμετοχές, όπως του Σάκη των Rotting Christ, ο οποίος παρέα με τον 15χρονο Γιάννη, κιθαρίστα τωνSpeed Alarm, θα εμφανιστεί στη σκηνή μαζί με τουςSuicidal Angels.

Οι πόρτες ανοίγουν κάθε μέρα στις 18:30 και η είσοδος είναι 5 ευρώ την ημέρα και 10 ευρώ για όλο το τριήμερο.
Για τους κατόχους εισιτηρίων θα υπάρχει δωρεάν μεταφορά με πούλμαν της CU, μεγάλου χορηγού του φεστιβάλ, από τη στάση Μετρό "Ευαγγελισμός"προς το Θέατρο Βράχων κατά την έναρξη και λήξη κάθε ημέρας.[1]”
Οι Suicidal Angels και ο Σάκης των Rotting Christ ανήκουν στην metal σκηνή. Ο Σατανισμός τον οποίο χρησιμοποιούνε και οι δύο είναι όπως υποστηρίζουν για να χτυπήσουν την χριστιανική υποκρισία. Όταν και ο ίδιος ο σατανισμός χρησιμοποιεί ακριβώς την ίδια επιχειρηματολογία για να μπορεί η αντικοινωνική και μισάνθρωπη φιλοσοφία του να περάσει πιο εύκολα στο ευρύ κοινό[2]. Οι επικλήσεις στον Σατανά είναι για πλάκα και τους δίδουμε εμείς άλλη νοηματοδότηση από αυτήν που δίδει η Εκκλησία ισχυρίζεται σε γενικές γραμμές η metal σκηνή που καταπιάνεται με αυτήν τη θεματολογία.  Έστω και για πλάκα. Η ζωή των παιδιών δεν είναι παιχνίδι να το διαχειρίζεται κάποιος για να σπάει πλάκα. Όταν νομιμοποιείς εγκληματικά δόγματα όπως αυτό του νεοσατανισμού παρουσιάζοντάς τα με θετικό και ελκυστικό τρόπο ή παραβατικές πράξεις ιδίως από τα ακραία ήδη της metal σκηνής, όπως thrash, death, black metal αλλά και όταν επιλέγεις ως κριτή της κριτικής επιτροπής επιλογής των μαθητικών συγκροτημάτων μέλος συγκροτήματος που βλασφημεί χυδαία την πίστη εκατομμυρίων ανθρώπων και μόνο από το όνομα της μπάντας (Rotting Christ) τι είδους σεβασμό, αγωγή και χαρακτήρα μπορείς να εμπνεύσεις στα ήδη πιεσμένα και καταταλαιπωρημένα παιδιά από τα λάθη και τις εμπαθείς επιλογές των μεγαλυτέρων. Απλώς γίνεται κάποιος που παίρνει την «φυσιολογική» κριτική και αντίδραση των εφήβων και την στρέφει προς μια ορισμένη κατεύθυνση (ενίοτε και καλλιεργώντας την) γρανάζι μιας παρακμιακής, κατεστημένης, συστημικής συνιστώσας ενός ανελεύθερου, προγραμματισμένου, χειραφετημένου μοντέλου διαβίωσης. Ότι υγιές επιχειρεί να χτίσει το σχολείο με τις όποιες ατέλειές του, το είδος αυτό του φεστιβάλ, ολοκληρωτικά αντιπαιδαγωγικά,  επιδιώκει εκούσια ή ακούσια να το υπονομεύσει, να το ναρκοθετήσει και ενδεχόμενα ίσως και να το ακυρώσει, εξωθώντας να βγάλουν οι μαθητές τα απωθημένα τους ενάντια στην τυραννία των καθηγητών/τριών  τους, και αυτή η εκτόνωση θα είναι δήθεν λυτρωτική. Όμως αυτή η εκτόνωση δεν είναι και τόσο αυθόρμητη όπως υποστηρίζεται από τους διαχειριστές του νου των μαθητών του φεστιβάλ, αλλά χρησιμοποιείται διαρκώς αυτό το επιχείρημα για να υπάρξει μια αυτοδικαίωση των υπευθύνων για τις δράσεις τους και μια αυτοεξαπάτησή τους στο ότι προσφέρουν δήθεν κοινωνικό έργο. Η εκτόνωση με τη μορφή βίαιης αντίδρασης και με τάσεις άλογης ή έλλογης καταστροφής ως προδιάθεση καλλιεργείται από έναν λανθάνοντα, υπερτροφικό εγωισμό που κινείται στο περιθώριο της σχολικής ζωής των εφήβων. Όταν αυτή η τάση βρίσκει τη “νόμιμη” έκφρασή της στον τρόπο ζωής που υπαγορεύουν τα rock και metal συγκροτήματα και αρχίζει και επηρεάζει όλο και περισσότερους μαθητές τότε γίνεται απειλητική για την ομαλή ωρίμαση του εφήβου. Υπάρχουν δεκάδες μελέτες, παρά τον απηνή διωγμό της μουσικής, εμπορικής βιομηχανίας που καταγράφουν τις επιπτώσεις της rock και metal μουσικής στον ψυχισμό των εφήβων. Να αναφέρουμε μόνο μία: Οι “αξίες” που προωθούν οι μπάντες που εμπλέκονται στην rock και metal βιομηχανία είναι οι εξής  «1) μηδενισμός και αυτοαπομόνωση, 2) ουμανισμός και κερδοσκοπία, 3) εξέγερση και βία, 4) ηδονισμός, 5) αποκρυφισμός (και σατανισμός ως ακραία μορφή του αποκρυφισμού), 6) κατάχρηση χημικών ουσιών (ναρκωτικών, φαρμάκων κλπ)»[3]. Βέβαια άλλος ερευνητής μπορεί να κάνει και άλλες υποδιαιρέσεις. Έτσι μία μπάντα μπορεί να υποστηρίζει μέρος από αυτά ή και όλα μαζί με ανάλογες πάντοτε κλιμακωτές ποσοστώσεις των ως άνω προαναφερθεισών (απ)αξιακών μεγεθών. Σε γενικές γραμμές όμως αυτά είναι κοινός τόπος όλης της rock και metal κουλτούρας και τα υποστηρίζουν με σθένος. Οι κύριοι ιθύνοντες του φεστιβάλ που κατέταξαν ως εθνικό ύμνο του Schoolwave "το γιαγιά πρεζόνι»[4] φαίνεται το ποιόν του σεβασμού προς τη νέα γενιά. Εάν έκαναν χρήση δημόσια ναρκωτικών ουσιών στο χώρο του Festival αυτό θα επιβραβεύονταν; Όχι βέβαια. Το ότι ειρωνεύονται την πίστη εκατομμυρίων αγίων, ηρώων, συμμαθητών, καθηγητών, εκπαιδευτικών με το να γελοιοποιούν με τον χυδαιότερο τρόπο την Κυριακή Προσευχή[5],  το Πάτερ Ημών, και να εμπαίζεται με τον χειρότερο δυνατό τρόπο, η καρδιακή πίστη της γιαγιάς που προσφέρει την στοργή και την αγάπη της πεπειραμένης, έμπονης γεμάτη εμπειρίες ζωής της αναμεμειγμένη με τα δάκρυά της και τη θερμή προσευχή της που  ανεβαίνει ως θυμίαμα στην Εσταυρωμένη Αγάπη ολόκληρης της οικουμένης, αυτό δεν τους ενοχλεί; Η αντιμετώπιση της σοφίας των μεγαλυτέρων στο πρόσωπο των μεγαλυτέρων λογίζεται ως απειλή. Η μόνη λύση που προτείνεται από αυτό το μισάνθρωπο σε ήθος κομμάτι είναι η πρόκληση αναίτιας καταστροφής και εξόντωσης του όποιου άλλου που τυγχάνει να έχει διαφορετική γνώμη από την αφεντιά μού. Η γιαγιά λογίζεται ως απειλή της υπάρξεώς μου, μου στερεί ζωτικό χώρο από την ελευθερία μου και δεν της απομένει τίποτα άλλο από το πεταχτεί από το μπαλκόνι.Αυτό που περνάει ως καταλυτικό μήνυμα ασυνείδητα ή ενσυνείδητα είναι η  οντολογική διάσπαση της σχέσεως κοινωνίας και αγάπης με το πλησίον, πόσο μάλλον  με κάποιον που στις περισσότερες περιπτώσεις μας αγαπάει αληθινά (γιαγιά, δάσκαλος, γονιός,) και σε Εκείνον (στον Χριστό) που έχει αποδείξει με την εκούσια αυτοθυσιαστική, μοναδική αληθινή αγάπη Του ότι διαρκώς και πάντοτε μας διακονεί και μας συμπαρίσταται και στις ευχάριστες αλλά και στις ζόρικες στιγμές μας. Η ύπουλη παρακίνηση μέσω της μουσικής για να γίνει πιο εύπεπτο το μήνυμα (αφού είναι αποδεκτό και από την ομήγυρη) και έτσι αφού ναρκωθούν και αδρανοποιηθούν οι ηθικές αναστολές η κατευθυνόμενη χειραγώγηση να νομισθεί ως αποκλειστικό προϊόν δικής μου ελευθερίας.
Φυσικά τι είδους μέθοδοι διανοητικού χειρισμού του νοός με πολύ συγκεκριμένες τεχνικές έχουν εξασκηθεί πάνω μου, αν δεν τις αναζητήσω ίσως ουδέποτε να τις πάρω είδηση.
Αυτό αποδεικνύει ότι αυτού του είδους η μουσική, σύμφωνα με τους ειδικούς που ασχολούνται υπεύθυνα με αυτό το συγκεκριμένο αντικείμενο ερεύνης, δεκαετίες τώρα, δεν είναι κάτι που απλώς σε κάνει να ξεχνιέσαι και να αποσπάσαι από κάτι άλλο, αλλά είναι ένας πολύ συγκεκριμένος τρόπος ζωής που έχει τη δική του λειτουργία, τη δική του φιλοσοφία και τη δική του αισθητική χρησιμοποιώντας ακόμη και την αρωγή των ορμονικών λειτουργιών για να εισβάλει δραστικά και να πλήξει καίρια το πεδίο της προσωπικής ευθύνης του ανθρώπου με απώτερο σκοπό να εγκαθιδρύσει το δοκιμασμένο και αποτυχημένο “κοσμοείδωλο” της με όλα τα παρελκόμενα που τη συνοδεύουν  στην υπό διαμόρφωση προσωπικότητα του νέου. Δείτε μια επίσημη ανακοίνωση τηςΜονάδος Φροντίδος του Νοσοκομείου Fort Worthπου εξετάζει εκτός των άλλων και τα περιστατικά «Έφηβοι με προβλήματα και μουσική χέβι μέταλ». Και να σημειώσουμε ότι οι παρατηρήσεις της ιατρικής ερεύνης αυτής δημοσιεύθηκαν το 1989, χρονιά κατά την οποία το φαινόμενο της ολοκληρωτικά σατανικής black metal σκηνής και η ραγδαία εξάπλωσή της τις επόμενες δεκαετίες δεν είχε ακόμα εμφανιστεί στο μουσικό προσκήνιο.
«Η ελευθερία ενός επαναστατημένου και αλλοτριωμένου όντος, εκείνου που κτίζει μια αυτοκρατορία χωρίς Θεό, μετατρέπεται σε αυταρέσκεια και αυτονομία, γίνεται αχαλίνωτη και καταστροφική, δηλαδή ανεύθυνη ή αήθικη. Η αυθαίρετη θέληση είναι η ελευθερία του “υποχθόνιου ανθρώπου” (Ντοστογιέφσκι), που συνιστά τον πυρήνα του θανάτου του ανθρώπου και κάθε ανθρώπου. Κάθε πράγμα που γίνεται αυθαίρετο ή ατομικό, αυτόβουλο ή αυτόνομο, συνιστά άρνηση του ανθρώπου, ως προσώπου και ελευθερίας, διαστροφή της ανθρωπίνης φύσεως και ελευθερίας, κάτω από ανεξέλεγκτες και μισόκαλες ετερονομικές (δαιμονικές) δυνάμεις. Το να κάνουμε , ό,τι θέλουμε, ή να συγκεντρώνουμε τα πάντα στον εαυτό μας, που τον συλλαμβάνουμε διαρκώς ακόρεστο και απαιτητικό, στον αδηφάγο – σαρκικό αισθησιασμό του, αυτό δεν είναι ελευθερία, αλλά δουλεία στην αμαρτία  και υποδούλωση στον θάνατο. Η υπόκυψη στον πειρασμό της ανεξαρτησίας και η ύβρη της μονοκρατορίας του ανθρώπινου εγώ, η δολοφονία του Θεού και η πλάνη της αθεΐας, που θα ανοίξουν τη θύρα στη φιλαυτία και την αρχή της ηδονής, στην εμπαθή ειδωλολατρική επιθυμία και πίεση του εγώ, στη ζωώδη απαίτηση και τη ζωϊκή ζωή, νεκρώνουν το πάθος της ελευθερίας και αναιρούν το βασιλικό χαρακτήρα της»[6].
Ας αναφερθούμε και σε μια γνώριμη υπόθεση: Στην υπόθεση των τριών “Σατανιστών”, της Παλλήνης το1993. Επικεφαλής ήταν ο Ασημάκης (Θωμάς) Κ. και στενοί συνεργοί του ο Μ.Δ. και Δ.Μ.. Οι δύο συνεργοί δεν άκουγαν metal αλλά αποκαλύπτουν ότι ο Ασημάκης είχε μεγάλη δισκοθήκη και εμπνεόταν από το metal[7]πριν κάνει σατανιστικές τελετές[8], με ανθρωποθυσίες, διαμελισμό ανθρωπίνων σωμάτων, θυσίες ζώων, νεκροφιλία κ.α.. Ο Ασημάκης μας καταθέτει την λίαν αξιόπιστη μαρτυρία του: «ο επηρεασμός μου ήταν κυρίως από την μουσικήheavymetal που άρχισα να ακούω από την Γ΄ Λυκείου. Εκστασιαζόμουν από την ψυχεδελική και μυστικιστική ατμόσφαιρα που δημιουργούσε η μουσική. Ξεκινάς πρώτα από το ντύσιμο: Πέτσινα μπουφάν κλπ. Ύστερα μπορεί να φτάσεις στα άκρα. Ύστερα άρχισα να διαβάζω βιβλία για τη μαγεία. Με συνέρπασαν..Τα σατανιστικά βιβλία έλεγαν ότι όσα περισσότερα άτομα επηρεάσεις, τόσο μεγαλύτερη δύναμη αποκτάς. Μας δίδασκαν ότι έτσι θα αποκτούσαμε χρήματα, θα μας αγαπούσαν πιο πολύ οι γυναίκες μας, θα πετυχαίναμε τα πάντα. Γι’ αυτό το λόγο παρέσυρα και άλλα παιδιά.Σκοτώσαμε δύο ανθρώπους ενώ από την άλλη αν μου ζητούσε κάποιος βοήθεια θα έπεφτα στη θάλασσα να τον σώσω[9]. Πιστεύω ότι υπάρχει μια κλίκα παγκόσμια που οδηγεί νέα και εύπιστα παιδιά σε τέτοιες καταστάσεις, μέσα από θρίλερ[10]τα βιβλία της μαγείας κλπ.[11],Πρέπει να επέμβει ο εισαγγελέας για να καταργηθούν αυτά τα βιβλία και όσα έχουν σχέση με τη μαύρη μαγεία»[12]Χαρακτηριστικό παράδειγμα είναι η ομολογία πρώην σατανιστή στον μακαριστό π. Αντώνιο Αλεβιζόπουλο. Με τον τρόπο που προσηλυτίστηκε ο ίδιος, προσηλύτισε και άλλους. Ιδού πως περιγράφει ο ίδιος την πρώτη του επαφή: «Η αρχή έγινε σε κάποιο δισκάδικο που είχα πάει να αγοράσω ένα δίσκο heavy metal. Και εκεί γνώρισα κάποιο άτομο, που μου είπε:Αν θέλεις να κάνεις πράξη όλους αυτούς τους υπέροχους στίχους για εξουσία, να δεις τέλος ότι η μαγεία υπάρχει, ότι εμείς είμαστε το αύριο, η νέα εποχή, έλα μαζί μου.Αυτή ήταν η αρχή.
 -Θεωρείς ότι αυτά τα στέκια θα μπορούσαν να χαρακτηριστούν ως επικίνδυνα με αυτήν την έννοια;
-Ναι, γιατί και εμείς, αργότερα πηγαίναμε να προσηλυτίσουμε άτομα σε τέτοια στέκια.
-Θα μπορούσες να πεις ότι ένα συγκεκριμένο είδος μουσικής είναι επικίνδυνο και οδηγεί στο χώρο του νεοσατανισμού;
-Νομίζω ότι το heavy metal αντιπροσωπεύει απόλυτα το σατανισμό. Οι ίδιοι οι σατανιστές λένε ότι το heavy metal είναι δημιούργημα του σα­τανάκαι ότι γι’ αυτό πρέπει να το τιμούμε. Δεν είναι παράξενο ότι οι τελετές περιλαμβάνουν, εκτός από ορισμένα κομμάτια της κλασικής μουσικής που θεωρούνται σατανικά, ακόμα και heavy metal ειδικά τα παρακλάδια του, τοthrashκαι το death metal»[13]
Τα μαθητικά συγκροτήματα που εμφανίζονται φέτος.
Οι ΈλληνεςSuicidalAngels[14]έρχονται φέτος τη 2ηημέρα στοSchoolwavefestival(6-7-2013) ως επίσημοι προσκεκλημένοι (για να μεταδώσουν τα φώτα ή καλύτερα το σκοτάδι τους στις επόμενες γενιές) τους. Εκτός από τον σατανισμό που οι ίδιοι προβάλλουν  έχουν ως υγιές μουσικό πρότυπο δύο από τα πιο ακραία είδη (που προβάλλουν τον σατανισμό) της  μεταλικής κοινότητας. ΤουςSlayerκαι τουςPossessed. Οι  Possessedείναι ένα από τα ακραία και με χυδαίο δαιμονικό προφίλ γκρουπ που έχουν την αναφορά, την υποταγή και τον σεβασμό τους οιSuicidalAngelsαφού σε πολλές συναυλίες τους βγαίνουν με την μπλούζα του συγκροτήματος για να τους διαφημίσουν, να δείξουν την τυφλή εμπιστοσύνη τους σε αυτούς και να τους προωθήσουν ως μια σπουδαία πολιτισμική αξία στους θαυμαστές της μπάντας τους.
 
Suicidal angels[15] σκοπός τους είναι να ομοιάσουν με τους Slayer 06:50- 07:15
Δείτε την εργασία για Slayer
 
 
Ανθρωποθυσίες κοιτάξτε στην εργασία για τους Slayer.
 
Σφαγιαζόμενος Χριστιανισμός από το άλμπουμ (2007), «Αιώνια Κυριαρχία»[16] 
Η Εκκλησία πρόκειται να καεί, τίποτε δεν πρόκειται να τη σώσει
Υποβάλλοντας τα σέβη στην μηδαμινότητα της Κολάσεως, θα είσαι ένας σκλάβος
Προσευχήσου γονατιστός, ιερέα ετοιμάσου να πεθάνεις
 Προσευχήσου γονατιστός, η Κόλαση είναι έτοιμη τώρα να χτυπήσει
Οι καβαλάρηδες της καταστροφής, τυφλωμένοι από τις φλόγες
Οι πύλες της Κολάσεως είναι ανοιχτές, ικανοποιώντας την επιθυμία Του (του Σατανά)
 Οι ημέρες του Χριστιανισμού τελειώνουν πολύ σύντομα
Από τον καπνό και την σκόνη εμφανίζεται κάτω το φως του φεγγαριού
Έτοιμοι για τη μάχη και αυτοί έχουν την νίκη
Όλα τα βασανιστήρια είναι ευτυχία. Είναι ο καλύτερος τρόπος να σκοτώσεις
Η εκδίκηση τώρα είναι ένα αδιέξοδο, δεν υπάρχει καμμία επιστροφή
Περιμένουν κατ’ ευθείαν το τέλος, για να τους σφάξουν αμέσως
Ο ήλιος ανατέλλει αλλά το φως έχει χαθεί
Ο άνεμος είναι σαστισμένος από όλες τις καταστρεπτικές σκέψεις
Ρίξε μια τελευταία ματιά στον ουρανό πριν το κεφάλι σου κοπεί
Αυτοί γελούν (οι δαίμονες, οι τρόφιμοι της Κολάσεως) με σένα, που είναι τώρα ο Θεός σου;
Σφαγιαζόμενος Χριστιανισμός, η Εκκλησία πρόκειται να καεί,
Σφαγιαζόμενος Χριστιανισμός, ιερέα ετοιμάσου να πεθάνεις
Η Εκκλησία πρόκειται να καεί, τίποτε δεν πρόκειται να τη σώσει
Υποβάλλοντας τα σέβη στην μηδαμινότητα της Κολάσεως, θα είσαι ένας σκλάβος
Προσευχήσου γονατιστός, ιερέα ετοιμάσου να πεθάνεις
 Προσευχήσου γονατιστός, η Κόλαση είναι έτοιμη τώρα να χτυπήσει
Οι καβαλάρηδες της καταστροφής, τυφλωμένοι από τις φλόγες
Οι πύλες της Κολάσεως είναι ανοιχτές, ικανοποιώντας την επιθυμία Του (του Σατανά)
Οι ημέρες του Χριστιανισμού τελειώνουν πολύ σύντομα
Δεξιά ο Σάκης των Rotting Christ και κριτής εδώ και χρόνια των μαθητικών συγκροτημάτων από όλα τα σχολεία της Ελλάδος. Δεξιά μέλος της μπάντας Suicidal Angels επιδεικνύοντας το γκρουπ που εμπνέεται από τους Possessed.
Ας πάρουμε δείγμα από ένα τραγούδι των Possessed[17]:
«Άκουσέ με και θα σου πω πράγματα που θ’ αρρωστήσουν το νου σου.  Πίνω τον εμετό των ιερέων, κάνω έρωτα με την πόρνη που πεθαίνει, βυζαίνω το αίμα του κτήνους και κρατώ τα κλειδιά της πόρτας του θανάτου… Έχω διαταγή από το έξοχο κακό τον κύριό μου Σατανά,  να καταστρέψω ό,τι οι θνητοί αγαπούν περισσότερο.  Ο Σατανάς είναι ο ενσαρκωμένος μου αφέντης, κραυγάστε δόξα στον ανίερο φιλοξενούμενό μου.»[18] 
 
 
Εδώ πάλι αριστερά μέλος της μπάντας των Ελλήνων Suicidal Angels επιδεικνύοντας το γκρουπ που εμπνέεται τους Possessedκαι δεξιά άλλο μέλος των Suicidal Angels με μπλούζα των Ελλήνων Rotting Christ που αναγράφει 666(ΧΞΣ).
Rotting Christ με τον Σάκη (τραγουδιστή) στη μέση.
Αυτός (ο Σάκης τραγουδιστής των Rotting Christ[19]) που κρίνει τα παιδιά μας είχε συμμετάσχει σε ολοκληρωτικά σατανική και δαιμονική metal περιοδεία το 1993 στη Βραζιλία με δύο άκρως χυδαία, βλάσφημα, επιεικώς  εμετικά συγκροτήματα τους IMMORTAL και τους BLASPHEMY.  Η περιοδεία αυτή ονομάστηκε «FUCK CHRIST TOUR ’93[20]» και η βραζιλιάνικη εταιρεία που κυκλοφόρησε τη δουλειά τους είχε την ονομασία «FUCK YOUR GOD productions»
Για του λόγου το αληθές δείτε στην επίσημη ιστοσελίδα του Schoolwave για το Schoolwave 2010 ποιος είναι στην επιτροπή.
 Τα αποτελέσματα είναι έτοιμα!Για τις ακροάσεις του Schoolwave 2010 (5οΕλλάδας) επιλέχτηκαν τελικά78 συγκροτήματααπό τα 198 που δήλωσαν συμμετοχή από όλη την Ελλάδα.
Την ακρόαση των demo και την επιλογήτων συγκροτημάτων έκαναν οι εξής:
α)Γιάννης Πετρίδης(ραδιοφωνικός παραγωγός)
β)Γιώργος Κουμεντάκης(συνθέτης)
γ)Νίκος Κυπουργός(συνθέτης)
δ)Βασιλικός(Raining Pleasure)
ε)Σάκης(Rotting Christ)
στ)Χρήστος Ιωαννίδης(Schooligans) 
«Το γεγονός ότι δεν ανεχόμαστε την πώληση σκληρού πορνό, εθιστικών ναρκωτικών, όπλων και εκρηκτικών [21]σε παιδιά ισχύει, γιατί γνωρίζουμε ότι αυτά τα πράγματα είναι επιζήμια για τη ζωή τους.. Σήμερα μια γενιά ολόκληρη αναμειγνύεται υπερβολικά σε διαδραστικές ασχολίες που επιβραβεύει την εικονική βία και ελαττώνουν τις αντιδράσεις συμπόνιας..»[22]. Η εκπληκτική αυτή μελέτη αναφέρεται στα βιντεοπαιχνίδια. Έχει, όμως, για κάποιον που ασχολείται χρόνια με το θέμα της metal μουσικής με τις όποιες επιδράσεις της, καταπληκτικές ακριβείς αναλογίες και ομοιότητες που παρατηρούνται στον κοινό τρόπο λειτουργίας της μουσικής και των βιντεοπαιχνιδιών.
Ευχόμαστε καλή ελευθερία σε όλους μας.
«Είμαστε ελεύθεροι, σταθεροί στην ελευθερία και τίμιοι με την ελευθερία, αν νικήσουμε κάθε απαίτηση και απάτη, ένδεια και δουλεία του ατομικισμού και του εγωκεντρισμού. Είμαστε ελεύθεροι αν αρνηθούμε την αυθαιρεσία, την ανεξαρτησία, την απομόνωση, την αυτονομία, την αυτάρκεια, την αλλοτρίωση, στα οποία μας καταδικάζει η ύβρη του άκρατου ατομισμού και της εγωλατρείας, που συνιστούν την κατεξοχήν αυθάδεια και αλογία… Κάθε αυθάδεια και αυτοθεοποίηση, κάθε ατομισμός και αυτολατρεία συνεπάγεται τον αποχωρισμό και την απώλεια, συνιστά την ίδια την εικόνα του θανάτου και του Άδη της υπάρξεως. Δεν υπάρχει ελευθερία χωρίς να κοινωνεί και να συμμετέχει. Η προσωπική ολοκλήρωση του ανθρώπου και της ζωής του, πραγματοποιείται στην κοινωνία και τη συμμετοχή. Μας ολοκληρώνει το μοίρασμα της ζωής μας με τους άλλους. Μας ορίζει η ελεύθερη αγάπη, η μία και μόνη αγάπη – κατάφαση στο Θεό και τους ανθρώπους. Η ελευθερία είναι ελευθερία – αγαπητική σχέση -, όχι μόνο απέναντι στον άνθρωπο, αλλά πρώτα και πάνω απ’ όλα μέσα[23]στο Θεό. Είμαστε ελεύθεροι, όχι στην άρνηση, αλλά στην αναζήτηση του Θεού και της κοινωνίας Του. Αυτή η κοινωνία μας κάνει απόλυτα και δημιουργικά ελεύθερους, δηλαδή υπεύθυνους στην ιστορία και για την ιστορία»[24].



[1] http://www.theschooligans.gr/site/
[2] Βλ. «Νεοσατανισμός: Ορθόδοξη θεώρηση και αντιμετώπιση», π.Αντώνιος Αλεβιζόπουλος, 1996
[3] “Rock: Τα Υποσυνείδητα Μηνύματα”, Dan & Steve Peters, εκδ. “Στερέωμα”, σελ. 119.
[4] http://www.youtube.com/watch?v=PsMT_zBSvfM
[5] Την προσευχή που παρέδωσε ο ίδιος ο Χριστός σε όλους τους μαθητές Του.
[6] “Η αλήθεια για την ελευθερία”, π.Μιχαήλ Καρδαμάκης, εκδ. Ακρίτας, α΄έκδ. 1985, σελ. 54-55.
[7] «Ο Α. Κατσούλας ως σημείο αναφοράς του εκτός της ‘Βίβλου’ του La vey είχε ως πηγές του τα album των συγκροτημάτων που προβάλλονται από τα εν λόγω περιοδικά και είχε συγκεκριμένες υπογραμμισμένες φράσεις και λέξεις από τους στίχους των εξωφύλλων των κασετών όπως τωνSlayer, Morbid Angel, King Diamond, Death κ.ά..» (από  http://www.egolpion.com/hm_satanism.el.aspx)
[8] Ερώτηση στον Μ.Δ.: Ισχύουν όσα λέει ο Α.Κ., ότι δηλαδή τον ωθούσε η heavy metal; Απάντηση:Είχε ένα συρτάρι γεμάτο κασέτες και τις άκουγε πριν από τις τελετές». (από “Ελεύθερος Τύπος” (εφημ.) 30-12-1993)
[9] Εδώ διαπιστώνεται ότι παρά την φρικτή και ερεβώδη αμαύρωση της εικόνας του Χριστού μέσα στην ταλαιπωρημένη ύπαρξη από τη δυναστεία του ανθρωποκτόνου και από τα εγκληματικά δόγματα του σατανισμού, εκείνη δεν μπορούσε να καταργηθεί. Η καταπληκτική θεολογία της Εκκλησίας εξηγεί την ανθρώπινη φυσιολογία: “Εἰκών εἰμι, τῆς ἀρρήτου δόξης σου, εἰ καὶ στίγματα φέρω πταισμάτων”.
[10] Σε ερώτηση στον Kerry king.
[11] Σαν να φωτογραφίζει την φιλοσοφία των Slayer.
[12] Έθνος (εφημ.), 30-12-1993
[13] «Εγκληματικό Δόγμα», π. Αντων. Αλεβιζοπούλου, Αθ. 1995, σελ. 66-67 & «ΑΔΕΣΜΕΥΤΟΣ ΤΎΠΟΣ» (εφημ.) φ. 166,  20/6/1995).
[14] Είχαν ξανάρθει στο ίδιο φεστιβάλ. Παρακολουθείστε στιγμιότυπα από την πρώτη εμφάνισή τους, το 2010.
Και στη συναυλία αυτή βγαίνει ο τραγουδιστής με την μπλούζα των Possessed.
[15] Όλοι οι στίχοι τους: http://www.darklyrics.com/s/suicidalangels.html
[16]Slaughtering Christianityαπότοάλμπουμ: "Eternal Domination" (2007)  
 Church will be on fire, nothing will be saved
Paying respect to nothingness to Hell you'll be a slave
Praise on your knees, priest prepare to die
Praise on your knees, Hell is ready now to strike
Riders of destruction, blinded by fire
The gates of Hell are open, pleasing His desire
The days of Christianity are ending very soon
From the smoke and dust appear under the light of the moon
Ready for the battle and they have to win Έτοιμοι για τη μάχη και αυτοί έχουν την νίκη
Torment all the happiness the best way to kill
Revenge is now a dead-end, there is no coming back
They're waiting through the end to slaughter them at once
The sun is rising but light has been lost
The wind is confused by all disastrous thoughts
Take a last view of the sky before your head is off
They laugh at you, now where is your God?
Slaughtering Christianity, church will be on fire
Slaughtering Christianity, priest prepare to die
Church will be on fire, nothing will be saved
Paying respect to nothingness to Hell you'll be a slave
Praise on your knees, priest prepare to die
Praise on your knees, Hell is ready now to strike
Riders of destruction, blinded by fire
The gates of Hell are open, pleasing His desire
The days of Christianity are ending very soon 
[17] Όλοι οι στίχοι τους: http://www.darklyrics.com/p/possessed.html
[18] «Ο Σατανισμός στη μουσική ροκ», Κ. Παπαδημητρακόπουλος, εκδ. Φωτοδότες, 10ηέκδ. 1997, σελ. 51.
[19] http://moole.ru/tags/Rotting+Christ/
[20] Σύνδεσμοςεδώ
[21] Και όλες τις μορφές αποκρυφισμού και σατανισμού.
[22] «Βιντεο παιχνίδια», Αρχιμ. Μάρκου Τζανακάκη, εκδ. “Ο Σωτήρ”, α΄έκδ. 2013, σελ. 70.
[23] Ενν. στην φιλάνθρωπη και ανεξίκακη αγκαλιά του Θεού. Μετέχοντας στην ανέσπερη ζωή και κοινωνία αγάπης Του που μας προσφέρει  διαρκώς ο εν Τριάδι Θεός και που πραγματώνεται στο Σώμα του Σαρκωμένου Λόγου, στη Ορθόδοξη Εκκλησία.
[24] “Η αλήθεια για την ελευθερία”, π.Μιχαήλ Καρδαμάκης, εκδ. Ακρίτας, α΄έκδ. 1985, σελ. 65-66.

Αντιαιρετικόν Εγκόλπιον       www.egolpion.com 


Read more:http://www.egolpion.com/schoolwave_13.el.aspx#ixzz2YIuiizUr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...