Τρίτη 31 Δεκεμβρίου 2013

ΠΡΩΤΟΧΡΟΝΙΑΤΙΚΗ ΥΠΟΣΧΕΣΗ


Οι KUTLESS έχουν γράψει και τραγουδήσει το NEW YEAR' S VOW, ένα ωραιότατο πρωτοχρονιάτικο τραγούδι, το οποίο συμπεριέλαβαν στο πρώτο τους άλμπουμ.  Οι στίχοι είναι ωραιότατοι. Σ΄ αυτό το τραγούδι η μετάβαση στη νέα χρονιά θεωρείται υπό το πρίσμα της σχέσης του ανθρώπου προς τον Χριστό. Δεν θα γράψουμε άλλα σχόλια. Οι στίχοι τα λένε όλα.Παραθέτουμε το τραγούδι σε δύο διαφορετικές εκδοχές. Και παραθέτουμε και την μετάφραση του τραγουδιού.
 
 
 
 
Άλλος ένας χρόνος ήρθε και έφυγε και τίποτε δεν άλλαξε
Σπατάλησα άλλον ένα χρόνο κάνοντας τα ίδια παλιά πράγματα
Θέλω να δραπετεύσω από αυτό και να γυρίσω ανάποδα τη ζωή μου
Θα υποσχεθώ να μετανοήσω και να στραφώ σε Σένα
 
 
Φωνάζω σε Σένα τώρα καθώς δίνω την πρωτοχρονιάτικη υπόσχεσή μου 
Θα σου Λέω πως Σε αγαπάω και θα Σε τιμώ με κάποιο τρόπο
Άκου την δέσμευσή μου σε Σένα στην πρωτοχρονιάτικη υπόσχεσή μου
Σου δίνω όλο το είναι μου
Εσύ θα είσαι όλη μου η ζωή
και ποτέ δεν θα το σκεφτώ δυό φορές να κάνω ότι έχεις για μένα,
Στην πρωτοχρονιάτικη υπόσχεσή μου
 
Κύριε θα κάνω ότι καλύτερο μπορώ για να πραγματοποιήσω όλα αυτά που λέω
Δεν είμαι τέλειος αλλά γνωρίζω πως δεν πειράζει,
αν παραπατήσω, δεν θα καταδικάσεις την αισχύνη μου
Εγώ θα υποσχεθώ να μετανοήσω και να στραφώ σε Σένα
 
 
Φωνάζω σε Σένα τώρα καθώς δίνω την πρωτοχρονιάτικη υπόσχεσή μου 
Θα σου λέω πως Σε αγαπάω και θα Σε τιμώ με κάποιο τρόπο
Άκου την δέσμευσή μου σε Σένα στην πρωτοχρονιάτικη υπόσχεσή μου,
Σου δίνω όλο το είναι μου
Εσύ θα είσαι όλη μου η ζωή
και ποτέ δεν θα το σκεφτώ δυό φορές να κάνω ότι έχεις για μένα
Στην πρωτοχρονιάτικη υπόσχεσή μου
Είναι η πρωτοχρονιάτικη υπόσχεσή μου
 
Είναι μια νέα χρονιά, αυτή η χρονιά είναι διαφορετική απ' τις άλλες ( 3 φορές )
 
 
Φωνάζω σε Σένα τώρα καθώς δίνω την πρωτοχρονιάτικη υπόσχεσή μου 
Θα σου λέω πως Σε αγαπάω και θα Σε τιμώ με κάποιο τρόπο
Άκου την δέσμευσή μου σε Σένα στην πρωτοχρονιάτικη υπόσχεσή μου,
Σου δίνω όλο το είναι μου
Εσύ θα είσαι όλη μου η ζωή
και ποτέ δεν θα το σκεφτώ δυό φορές να κάνω ότι έχεις για μένα
Στην πρωτοχρονιάτικη υπόσχεσή μου
Είναι η πρωτοχρονιάτικη υπόσχεσή μου ( πολλές φορές )
 
 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...