Δευτέρα 16 Δεκεμβρίου 2013

Χριστουγεννιάτικο Αλφαβητάρι


 Αστέρι, ψάχνω να σε βρω·
Βηθλεέμ, βοώ, που είσαι;
Γυρνώ γυμνή στις στράτες
Δέσποινα Παναγία, βοήθα με.
Εσύ που γέννησες το Λυτρωτή, λυπήσου με·
Ζηλεύω τους μάγους που αφήσανε τη βόλεψή τους
Ηλιοστάλαχτο θρονί, Εσύ, βοήθα με,
Θέλημα και δικό μου να ‘ναι τη βολή μου ν’ αρνηθώ.
Ικετεύω δώρο κάνε σε μένα τη Γυναίκα
Κυματοθραύστης στο κακό να γίνω.
Λάμπρυνε την ψυχή μου με το ανέσπερο Του φως!
Μάνα Εσύ, στη Μάνα τη σημερινή πλάι της στάσου.
Νύχτα τριγύρω μα Εσύ
Ξάγρυπνα κράτα μάτια της ψυχής μου.
Όπως το πράξαν οι Βοσκοί
Προσκύνημα να κάνω στο νεογέννητο.
Ρίζα να γίνω!
Στήριγμα γερό!
Τον κόσμο με τη Χάρη σου ν’αλλάξω.
Υπομονή να μου χαρίσεις σου ζητώ!
Φωτιά μεσ’ τις καρδιές ν’ ανάψω.
Χαράς καμπάνες να ακουστούν
Ψαλμούς να στέλνει η Γη στους Ουρανούς!
Ωκεανοί αγάπης τους ανθρώπους ν’ αγκαλιάσουν.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...