Από την εισαγωγή:
«Τι θέλει να δηλώσει ο τίτλος "Γυναίκες στον δρόμο της ιεραποστολής"; Θέλει να δηλώσει ότι τα μελετήματα του βιβλίου αυτού επικεντρώνονται σε κάτι ιδιαίτερο. Δεν δίνουν τη βιογραφία γυναικών ιεραποστόλων, αλλά προσεγγίζουν μερικές πτυχές του εξής ζητήματος:
Πώς οι ιεραπόστολοι αντικρίζουν κι αντιμετωπίζουν τις γυναίκες τις οποίες συναντούν στον δρόμο τους, δηλαδή τις γυναίκες οι οποίες λαχαίνουν» στον δρόμο της ιεραποστολής, στον οποίον φαίνεται να δεσπόζει η ανδρική παρουσία; [...]
Ανάλογα με τις θεολογίες και τις στάσεις ζωής, οι οποίες αναπτύσσονται μέσα στην Εκκλησία, άλλοτε αναγνωρίζεται ότι οι γυναίκες έχουν γίνει θύματα της ιστορίας, άλλοτε οι γυναίκες αντιμετωπίζονται με καχυποψία ως κίνδυνος ή πειρασμός, κι άλλοτε οι γυναίκες έρχονται στο εκκλησιαστικό προσκήνιο ως συμπρωταγωνίστριες. Η ζωή δεν είναι ένας γαλήνιος ποταμός. Ούτε ένας, ούτε γαλήνιος!».
Πώς οι ιεραπόστολοι αντικρίζουν κι αντιμετωπίζουν τις γυναίκες τις οποίες συναντούν στον δρόμο τους, δηλαδή τις γυναίκες οι οποίες λαχαίνουν» στον δρόμο της ιεραποστολής, στον οποίον φαίνεται να δεσπόζει η ανδρική παρουσία; [...]
Ανάλογα με τις θεολογίες και τις στάσεις ζωής, οι οποίες αναπτύσσονται μέσα στην Εκκλησία, άλλοτε αναγνωρίζεται ότι οι γυναίκες έχουν γίνει θύματα της ιστορίας, άλλοτε οι γυναίκες αντιμετωπίζονται με καχυποψία ως κίνδυνος ή πειρασμός, κι άλλοτε οι γυναίκες έρχονται στο εκκλησιαστικό προσκήνιο ως συμπρωταγωνίστριες. Η ζωή δεν είναι ένας γαλήνιος ποταμός. Ούτε ένας, ούτε γαλήνιος!».
(εκδόσεις Εν Πλω, Αθήνα 2019).
Θ.Ν.Π. / 9-5-2019
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου