Τετάρτη 5 Μαρτίου 2014

ΥΠΑΡΧΕΙ ΜΙΑ ΟΔΟΣ



christian rock music from the 1960s

messengers of the cross - the is a way


THERE IS A WAY

There is a way
A way to light and life
away from hatred, war and death.
Where can we find this way?
Our Saviour  Christ has said: “I am the way, the truth. I am the life.”
There is a truth, a truth to banish doubt a truth which can make all men free
Where can we find this truth?
Our Saviour Christ has said: “I am the way, the truth. I am the life.”
There is a life – a life which has no end, a life of peace and love and joy.
Where can we find this life?
Our Saviour Christ has said: “I am the way, the truth, I am the life”
Oh my God, the Father, Son and Holy Ghost. Oh praise and glory be to thee.
We offer all Him,  to Him Who promised us “I am the way, the truth, I am the life”.




ΥΠΑΡΧΕΙ ΜΙΑ ΟΔΟΣ

Υπάρχει μια οδός,
Μια οδός προς το φως και τη ζωή
Μακριά από το μίσος, τον πόλεμο και το θάνατο.
Που μπορούμε να βρούμε αυτή την οδό;
Ο Λυτρωτής μας ο Χριστός είχε πει: «Εγώ είμαι η οδός, η αλήθεια. Εγώ είμαι η ζωή.»
Υπάρχει μια αλήθεια, μια αλήθεια που καταργεί την αμφιβολία.
Μια αλήθεια που μπορεί να κάνει όλους τους ανθρώπους ελεύθερους.
Που μπορούμε να βρούμε αυτή την αλήθεια;
Ο Λυτρωτής μας ο Χριστός είχε πει: «Εγώ είμαι η οδός, η αλήθεια. Εγώ είμαι η ζωή.»
Υπάρχει μια ζωή, μια ζωή η οποία δεν έχει τέλος, μια ζωή με ειρήνη και αγάπη και χαρά.
Που μπορούμε να βρούμε αυτή τη ζωή;
Ο Λυτρωτής μας ο Χριστός είχε πει: «Εγώ είμαι η οδός, η αλήθεια. Εγώ είμαι η ζωή.»
Ω Θεέ πατέρα, Υιέ και Άγιο Πνεύμα!
Ω δοξασμένο το όνομα σας!
Προσφέρουμε τα πάντα σε Αυτόν, σε Αυτόν που μας υποσχέθηκε «Εγώ είμαι η οδός, η αλήθεια, Εγώ είμαι η ζωή».


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...