Τρίτη 3 Ιουνίου 2014

ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΘΕΜΑ Β1 Α' ΛΥΚΕΙΟΥ - ΤΡΑΠΕΖΑ ΘΕΜΑΤΩΝ

Κατηγορία ερωτήσεων: Ανάπτυξης - Θέμα Β

Στην κατηγορία αυτή, έχουμε 85 διαφορετικές ερωτήσεις. Επειδή δεν είναι αντικειμενικού τύπου, θα μπορούσαν να ειπωθούν πολλά ως απάντηση. Και εδώ υπάρχει ένα πρόβλημα.

Εγώ έχω συγκεκριμένο κώδικα επικοινωνίας με τους μαθητές μου, έχω πει συγκεκριμένα πράγματα στην τάξη, άρα τα κριτήρια με τα οποία θα κρίνω μια απάντηση ως ικανοποιητική ή όχι διαφέρουν από ενός άλλου συναδέλφου.

Μια  ενδεικτική απάντηση που θα δώσω εγώ, μπορεί δηλαδή να μην ικανοποιήσει έναν συνάδελφο και να θέλει κάτι άλλο από τους μαθητές του, λόγω του ότι έχει πει και κάποια άλλα πράγματα στο μάθημα.

Προτείνω λοιπόν το εξής. Μπορείτε να κατεβάσετε από τον παρακάτω σύνδεσμο το αρχείο με τις ερωτήσεις. Μέσα στο αρχείο έχω βάλει και έναν αύξοντα αριθμό, ώστε να μπορούμε να συνεννοηθούμε όταν αναφερόμαστε σε μία ερώτηση.

Όποιος συνάδελφος θέλει, θα μπορούσε αν ήθελε, να αφήσει ένα σχόλιο, σαν απάντηση σε μία ερώτηση. Πιστεύω πως θα ήταν πάρα πολύ ωραίο, να μαζεύαμε αρκετές απαντήσεις ανά ερώτηση και κάποια στιγμή να τις κάναμε ένα ωραίο αρχείο.
ΠΑΤΗΣΤΕ ΣΤΟ ΠΑΡΑΚΑΤΩ ΑΡΧΕΙΟ ΓΙΑ ΝΑ ΔΕΙΤΕ ΜΑΖΕΜΕΝΕΣ ΟΛΕΣ 
ΤΙΣ ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΓΙΑ ΤΟ ΘΕΜΑ Β1.
Αναδημοσίευση: http://trapezathriskeftika.blogspot.gr/

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...