Σάββατο 21 Σεπτεμβρίου 2013

Το ζήτημα για το Θεό

 Β' Λυκείου
ΔΕ 2η Το ζήτημα για το Θεό
Οι δυο προφήτες
Ώρα που ο ήλιος τόξευε με πύρινες σαΐτες,σταύρωμα του μεσημεριού τη μέση της ερήμου,χειρονομώντας έντονα βάδιζαν δυο προφήτεςκαι λογοφέρνανε για το πως είναι ο θεός.

Έλεγε ο ένας, πως φωτιά είναι κι αστροπελέκι,και σπίθιζε το βλέμμα του στων αματιών τις κόχες,κι ο άλλος αποκρίνονταν που βάδιζε παρέκει,κερήθρα μέλι είν' ο θεός και μυγδαλιάς ανθός.
"Αν είν' αλήθεια ο λόγος μου με του βοριά το χάδι,θέλω τα όρη να σκιστούν" εφώναξε ο πρώτος,κι "αν έχω δίκιο να γενεί τώρα πηχτό σκοτάδι"απάντησε ο δεύτερος. Κι έγιναν και τα δυο.
"Σήμερα", είπε ο θεός, "γέλασα απ' την καρδιά μου"κι εφώναξε τσ' αγγέλους του να δουν τους ερημίτες."Πως κάνω χάζι αυτά τα δυο τ' αληθινά παιδιά μου,μελένια και ανήμερα όπως τα θέλω εγώ".
Στίχοι: Δημήτρης ΑποστολάκηςΜουσική: Δημήτρης ΑποστολάκηςΠρώτη εκτέλεση: Χαΐνηδες


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...