Δευτέρα 12 Αυγούστου 2013

Παναγία



Ω, Παναγιά μου Δέσποινα, Γλυκύτατη Παρθένα,
εις τον αγώνα της ζωής βοήθα με κι εμένα !
Βοήθησέ με, Πάναγνη, Γλυκειά μου Παναγία,
γιατί η ζωή είναι θάλασσα, μεγάλη τρικυμία !
Και ναυαγός ευρίσκομαι μέσα στη βιοπάλη
στη χάρη Σου στηρίζομαι, Παρθένα, τη μεγάλη !
Και σαν Μητέρα ευσπλαχνική ελπίζω να μας σώσεις
κι από ορατούς κι αόρατους εχθρούς να μας γλυτώσεις !
Στη σκέπη των πτερύγων Σου σκέπασε, Παναγιά μου,
όλου του κόσμου τα παιδιά κι ύστερα τα δικά μου !
και φώτισέ τα Παναγιά, Χριστό ν' ακολουθήσουν
και στον αγώνα της ζωής με θάρρος να βαδίσουν !
Την πίστη, την πραότητα να μην την αμελήσουν,
καθώς και την εγκράτεια μην την καταπατήσουν !
Ναι, Παναγιά μου Δέσποινα, λυπήσου κι ευσπλαχνίσου
και άφεση αμαρτιών ζήτησε απ΄ το Παιδί Σου !
Να συγχωρήσει πταίσματα και τ' αμαρτήματά μας
να οδηγήσει στο καλό κι εμάς και τα παιδιά μας !
ΑΜΗΝ!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...