Πέμπτη 16 Μαΐου 2019

ΘΑ ΤΑ ΚΑΤΑΦΕΡΩ

Μαθητές στο 2ο ΣΔΕ Λάρισας, κρατούμενοι στο Κέντρο Κράτησης Λάρισας
Διπλή διάκριση για το 2ο Σ.Δ.Ε. Λάρισας. Η ταινία μικρού μήκους με τίτλο «Θα τα καταφέρω»  έλαβε βραβείο μυθοπλασίας στον 9ο Διεθνή Μαθητικό Διαγωνισμό Ταινιών Μικρού Μήκους  Cinema… διάβασες; και τιμητική διάκριση στο 8ο Διεθνές Φεστιβάλ Ψηφιακού Κινηματογράφου Αθήνας.  
Το βραβείο του 9ου Διεθνούς Μαθητικού Διαγωνισμού παρέλαβαν σε ειδική τελετή στο Ίδρυμα Μ. Κακογιάννης, παρουσία του υπουργού Παιδείας κ. Γαμβρόγλου και στελεχών των υπουργείων Παιδείας και Δικαιοσύνης, ο διευθυντής του σχολείου Γιώργος Τράντας και ο σκηνοθέτης Μιλτιάδης Σταμπουλίδης.


Περιμένω, περιμένω να ζήσω,
να ζήσω ξανά ελεύθερος και δυνατός
ενεργός και απαραίτητος
Θα τα καταφέρω;
Κι όμως μπορώ.
Το ξέρω στη ζωή μου θα προσφέρω όσα μου στερησε ένα κελί
μα θα τα καταφέρω. μ' ακούς φωνάζει κάθε βράδυ η ψυχή μου
στοργή κι ελευθερία αναζητάει το κορμί μου
μη φοβάσε μου ψιθύριζε τα βράδια μια φωνή
θα είμαι δίπλα σου  εκεί  σε κάθε δύσκολη στιγμή
μαζί θα το παλέψουμε το σκότος και όπου βγεί
μαζί θα περπατήσουμε τον δρόμο απ' την αρχή
για δες με τώρα, για αγάπη έχω γράμματα πολλά
για ελπίδα ένα τετράδιο με όνειρα καθαρά
να στολίζω το παρόν μου με εικόνες για χαρά
και να στολίζω λέγοντας μου όλα θα πάνε μια χαρά
γιατί για όλους υπάρχει μια δεύτερη ευκαιρία
που ονομάζεται αγάπη, ελπίδα και ελευθερία
μη διστάζεις να κάνεις όνειρα κι εσύ μπορείς
δημιούργησε, ζωγράφιζε, τραγούδα και θα δεις
είμαι σίγουρος πως κάποτε θα με θυμηθείς
Να το θυμηθείς.
Και είμαι σίγουρος το ξέρω ότι θα τα καταφέρεις
πλέον θα πάψεις να υποφέρεις
Και είμαι σίγουρος το ξέρω ότι δεν θα υποφέρω
αγάπη θέλω να προσφέρω
πάντα θα ελπίζω, θα αναπνέω
ΘΑ ΤΑ ΚΑΤΑΦΕΡΩ!!!
ΠΗΓΗ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...